Free printable maand kalender Januari 2017...


Hallo allemaal,


Het jaar 2016 is bijna om.. we gaan aftellen naar 2017! Wat is dit een druk en
leuk jaar geweest... Ik heb heel veel leuke ontwerpen gemaakt en heel veel 
super leuke reacties overal op gehad. Ik heb met mijn blog en ontwerpen in een
paar bladen/tijdschriften gestaan en ook op diverse websites! Super leuk vond ik 
dat om te zien dat de mensen je werk leuk vinden. Daar doe ik het allemaal voor!
En dan ben ik best wel trots op mezelf!! Trots omdat ik een hoop mensen blij
heb gemaakt met mijn ontwerpjes dit jaar. Volgend jaar ga ik gewoon weer vrolijk
verder met ontwerpen en ga ik weer leuke en nieuwe dingetjes verzinnen. Ik wil iedereen 
bedanken voor alle leuke en lieve berichtjes, reacties, mailtjes enz. die ik het
afgelopen jaar heb mogen ontvangen. En ik ga er in 2017 weer vol tegenaan!


Omdat Januari alweer bijna begint, heb ik hier als laatste post van dit jaar de
maand kalender van Januari 2017. Ik had al beloofd dat deze in een nieuw
jasje zou komen omdat er veel vraag was of dat ik vakjes op de kalender kon
plaatsen om bij de datum iets bij te kunnen schrijven. Dus de kalenders van
2017 hebben voortaan vakjes!! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.






Zoals je kunt zien begin ik niet bij 1 maar bij 2 Januari anders kwam ik
niet uit met de vakjes whahah..  Februari loop wel gewoon netjes over.

Voordat je gaat downloaden wel graag eerst even de algemene voorwaarden lezen!




Ik wens iedereen een super spetterend uiteinde en een goed, gezond, 
gelukkig en liefdevol 2017! Op naar een nieuw creatief jaar.

Reacties

  1. Wat een prachtig begin van het nieuwe jaar zo'n mooi leeg kalenderblad. Allemaal lege vakjes die gevuld kunnen worden met nieuwe plannen. Mooie kalender!
    Een goed en creatief 2017 toegewenst. Ook in het nieuwe jaar kom ik geregeld bij je neuzen ...
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel mooi gemaakt! Die ga ik zeker gebruiken ��, bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik vragen waar je die zwarte hanger hebt gekocht waar je de kalender in kunt hangen? :) superleuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sanne, die heb ik zelf gemaakt. ik heb een strook zwart dik papier uitgeknipt. deze dubbel gevouwen en aan de achter kant een stukje zwart wol geplakt. Daar de poster tussen geplakt en klaar!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen