Verjaardags poster voor in de klas...



Hallo allemaal,


Ik ben op het moment veel op school te vinden i.v.m het maken van
het decor voor de musical voor de groepers 8. Dus dan kom je ook langs veel
klassen en mijn oog viel op een A4 blad met een foto van een meisje met hoera
eronder geschreven die op de deur hing. Dat meisje was dus jarig die dag! 
Ik dacht meteen... dat kan beter! whahah.. dus heb ik voor alle juffen en meesters
een leuke A4 poster gemaakt voor in de klas te hangen als er iemand jarig is.
Je plak de foto in de kader en op het stippen lijntje schrijf je de naam van de jarige
en de leeftijd. Super leuk toch!! Hij kan natuurlijk ook gewoon thuis gebruikt worden
als je zoon of dochter jarig is. En zo is hij geworden.












Hieronder vind je de download link van deze verjaardags poster.
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!
Als je op downloaden klik ga je dus akkoord met de algemene voorwaaren.






Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Dat is leuk!
    Misschien gebruik ik die volgend schooljaar wel voor in mijn klas, als vlagje voor de jarige!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook leuk voor thuis! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen