Maand kalender Mei 2017



Hallo allemaal,


Ik ben elke keer laat, maar wel op tijd met de maand kalenders..
Ik heb de nieuwe maand kalender voor Mei dit weekend alvast gemaakt en 
je kunt hem onder de foto downloaden!






Ik zie dat de foto's niet zo heel scherp zijn maar jullie weten inmiddels wel
hoe ze eruit zien! De download link vind je hieronder.
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden.
Als je op de download knop klikt dan ga je akkoord met de algemene voorwaarden!




Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Hallo, bedankt weer voor de leuke maandkalender. Moederdag valt dit jaar alleen op zondag 14 mei in plaats van zondag 21 mei. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik hoorde het al van iemand anders.. ik heb de fout hersteld en de goede kalender staat er nu op. :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen