free printables avondvierdaagse 2017...



Hallo allemaal,


De avondvierdaagse staat weer voor de deur. Vorig jaar heb ik daar free printables voor
gemaakt en omdat ze vorig jaar zoveel gebruikt zijn, heb ik ook dit jaar weer leuke 
ontwerpjes gemaakt hiervoor! Super leuk om te vullen met snoep / chips of iets anders.
Dat is toch een leuk cadeautje om te krijgen als je zo goed gelopen hebt.
Ik heb 4 ontwerpjes gemaakt en zo zien ze eruit...




Ik heb een verfblik wikkel (voor de 500 ml blikken), een snoepzakje mal, een label 
voor aan de Jumbo broodzakken en een snoep cone gemaakt.
Hieronder de foto met daaronder de download linkjes.

Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden.
Als je op de download knop klikt, ga je akkoord met de algemene voorwaarden!



DOWNLOAD HIER AVONDVIERDAAGSE 2017 VERFBLIK WIKKEL




Reacties

  1. Oh, dank je wel!
    Die ga ik zeker gebruiken, super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ook fijn dat je het zo vroeg geplaatst hebt. Volgende week is bij ons de Avondvierdaagse al. Nu dus voldoende tijd het voor te bereiden. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dit blog!! Vraagje gebruik je voor het transparante zakje de mal met gewoon printerpapier of een zwaardere soort? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Evelien, Ik heb daar 160 grams papier voor gebruikt. Is het net even iets steviger.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen