Kerst raam decoratie...


Hallo allemaal,

Ik dacht ik ga vast een raam decoratie maken voor de Kerst...
Ik maak hem vast op het raam zodat ik er vast foto's van kan maken.
Het is nog een beetje vroeg omdat die goed oude man nog in het land is
maar dan heb ik dat vast op de foto gezet! Hij was eigenlijk zo goed gelukt
dat ik het zonde vond om hem er weer af te halen whahaha.. Dus ik heb hem 
maar laten staan! Na de feestdagen haal ik hem eraf en vervang ik hem voor een 
leuke Winter quote!




De download hiervan bestaat uit 2 A4 blaadjes...




Ik heb hiervoor de krijt stift /  Chalk marker gebruikt van EDDING 4095
Ik heb hem gekocht bij de Bruna!



Hieronder vind je de download van de Kerst raam decoratie. 
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!




Veel plezier met maken..

Reacties

  1. Leuk, leuk!
    Ach, ondanks dat die oude man nog in het land is ben ik hier ook al begonnen aan de kerstversiering hoor.
    Bij 2 velletjes kerstzegels krijg je dit jaar krijt stiften kado, kun je mooi gebruiken voor jouw download dus 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe werkt het precies? moet je de letters uitknippen en dan omtrekken met de krijtstift?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je plakt de tekst aan de buiten kant op het raam en je trek het over aan de binnenkant ( in huis ). Succes!

      Verwijderen
  3. Heel mooi deze! Lijkt net een kerstboom zo!
    Ik zou de geprinte A4 aan de andere kant van het raam hangen en dan overtrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je aan de buitenkant de tekst overtrekken dan?

      Verwijderen
  4. Je kan het ook in spiegelbeeld uitprinten en dan doorzichtige kaftfolie op het raam plakken en dan overtrekken. Heb je er volgend jaar ook wat aan. Als je het weer netjes op het papier geplakt krijgt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!
    Ik wil hem ook graag maken, maar dan in spiegelbeeld, zodat je vanaf buiten de tekst kunt lezen.
    Maar weet jij misschien hoe ik dat doe?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn een paar mensen die het blad gewoon hebben omgedraaid. Je kon de tekst er door heen zien. Misschien even proberen?

      Verwijderen
  6. Mooie raamdecoratie. Dank je wel.

    Fijne Dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen